torsdag 5 mars 2015

Våren är på väg!

Den metrologiska våren är nu här i Göteborg och även långt upp i landet. Man blir lycklig! När jag gick till jobbet idag hörde jag en massa småfåglar sjunga och såg även att det hänt en del med sälgen som jag passerade.
Börjar nynna på "Sov du lilla videung" så fort jag ser sälg. Kommer du inte ihåg texten finns den här.
Vill man läsa på lite om sälg kan man gå in här eller här. 
Ett viktigt träd/buske för våra tidiga insekter och fåglar.
Har sett att några av mina vänner lagt upp bilder på tussilago/hästhov också.
Själv har jag inte sett dessa små fantastiska blommor än.
Här kan du få information om detta vårtecken.
Och här kommer sången.
Önskar er härliga dagar framöver.
/Anette


1 kommentar:

  1. Alright...

    This might sound a little creepy, maybe even a little "supernatural"

    HOW would you like it if you could simply press "Play" to listen to a short, "magical tone"...

    And magically bring MORE MONEY into your life???

    And I'm really talking about thousands... even MILLIONS of DOLLARS!

    Sounds way too EASY??? Think something like this is not for real?

    Well, Let me tell you the news.

    Many times the most significant miracles life has to offer are the easiest to RECEIVE!

    Honestly, I'm going to provide you with PROOF by letting you PLAY a real-life "miracle money tone" I developed...

    You simply press "Play" and watch as your abundance angels fly into your life... starting pretty much right away...

    CLICK here now to PLAY the marvelous "Miracle Money-Magnet Tone" - as my gift to you!

    SvaraRadera