onsdag 7 maj 2014

Lite pdf-filer att ladda ner

Nu var det flera veckor sedan jag sist gjorde något inlägg på bloggen.
I mitt arbete som verksamhetsutvecklare för IKT för förskola och skola blir det ofta riktiga toppar med arbete. Då hinner jag tyvärr inte med bloggen. Jag måste prioritera.
Men idag skall jag försöka få till ett inlägg.
Vill tipsa om Early learning som delar med sig av jättefina pdf-filer som man enkelt kan ladda ner till sin dator.
Jag testade med deras Numberline. Tyvärr finns det text på engelska på varje kort men det kan man ju lätt fixa till....

De har också jättefina bilder på frukter och grönsaker som man kan ladda ner i pdf-format.
Tittar man på hemsidan finns det en massa olika teman i pdf-format att ladda ner.
Så gå in och titta där om det är något som kan passa verksamheten.
Alla bilder ni ser i inlägget är tagna från Early learning
Ha det gott
/Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar