torsdag 18 juni 2009

Helt otroligt!

Vilken vecka vi har haft här i SDF Älvsborg. Då tänker jag på allt som hänt på "Pimfronten".
Vi har säkert fått in mellan 25-30 Pimtreor och det har varit ett väldigt tryck i datasalen.
Det ger mig en otrolig kick och inspiration.

53% treor har vi i stadsdelen nu och 25% tvåor. 19% är ettor och 3% står på noll.
De som fortfarande står på noll är i de flesta fall långtidssjukskrivna, grav-lediga och några har slutat jobba här men står fortfarande kvar i statistiken.
Vi ska vara väldigt stolta över oss själva i vårt "Pimmande".

Idag består mitt arbete av att fixa allt som "ligger".
Ska upp till Älgen på Ringblommegatan och in till Center för skolutveckling och hämta en GPS.

Stengetsgatans förskola ska börja "Geocacha".
Någon som är intresserad av Geocaching?
Hör av er i så fall och vet ni inte vad Geocaching är hör av er så förklarar jag.
Det ska bli mitt nästa projekt tror jag.

Lägger väl som vanligt in en länk också.
Den heter Lilla Skolväskan och har roliga tips och idéer.

Ha en skön midsommar.
Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar